تاریخ عرضه ی بایوشاک اینفینیت از 26 فبریه به 26 ماه تغییر پیدا کرد، تا بازی 1 ماه فرصت بیشتری برای پولیش کردن داشته باشد.

هفته ی گذشته طی یک رویداد مطبوعاتی گفته شد که Bioshock Infinite یک ماه تاخیر خواهد داشت. یک ماه اضافی به Irrational Games فرصت آن را می دهد تا آخرین پولیش بازی را انجام دهند و آن را تا جایی که ممکن است با کیفیت کنند.

در اینجاست که به نقل قول معروف آقای Shigeru Miyamoto می رسیم: “بازی ای که تاخیر کند در آخر خوب خواهد شد، اما بازی ای که در عرضه ی آن عجله ای صورت گیرد، همیشه بازی بدی خواهد شد.”

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *