بازی RPG شرکت City Interactive که قبلا “Project RPG” گفته می شد، بالاخره معرفی گردید. Lords of the Fallen، اثر Tomasz Gop، تهیه کننده ی بازی The Witcher، عنوانی نسل بعدی است. این بازی در استودیوی باتجربه ی آلمانی به نام Deck 13 در حال ساخت می باشد. صحبت از بازی شد، Gop تاکید کرد که این عنوان بسیار چالش انگیز است طوری که می تواند با عناوینی همچون Demon Souls و Dark Souls برای کسب مقام چالش انگیز ترین RPG رقابت کند!
اولین اطلاعات از داستان بازی مدتی پیش توسط City Interactive عرضه شد :

“بازی در دنیای فانتزی باشکوهی جریان دارد؛ جایی که خدایان انسان ها را ناامید کرده اند. بازیکن در نقش انسانی به نام Harkyn ظاهر می شود و ماموریت او ظاهرا مقابله با نیرویی مهارنشدنی و ماوراء الطبیعی است. شما قدم در دنیایی می گذارید که توسط دو گروه پیرو و مخالف Fallen God فرو رفته است. دربین این سفر، آن ها با تصمیمات مهمی روبرو می شوند که هم جهان و هم شخصیتشان را تغییر می دهد طوریکه تاثیر چشمگیری بر روی داستان می گذارد.”

“اما Harkyn کی هست؟ جواب این سوال زمانی مشخص می شود که هر بازیکن به تنهایی پای خود را در کفش های شخصیت اصلی بکند. بازیکنان اسرار و توانایی هایی را کشف و یاد خواهند گرفت که جریان جنگ را به سود خود تغییر می دهند. Harkyn که توسط جامعه ترد شده است، تنها کسی است که توانایی توقف جنگ طولانی بین پیروان Fallen God و کسانی که او را ترک کرده اند را دارد. تیم سازنده سعی دارد که شخصیتی متفاوت و تجربه ای بی همتا از گیم پلی را برای یکایک بازیکنان به ارمغان آورد. به همراه این، داستانی عمیق و اسرارآمیز وجود دارد که بازیکن پا به کشف رازهای آن می گذارد.”

1371040338-e3-screen-01

بازی از عنوان Dark Souls الهام گرفته است. از آنجایی که Lords of the Fallen یک RPG hardcore است، چیزهایی همانند Stamina بر روی بازی شما تاثیر می گذارد طوریکه سرعت چرخش اسلحه ی شما را محدود می کند و باعث می شود به جای حرکاتی که در بازی های Hack & Slash انجام می دادید، تاکتیکی تر فکر کنید. بازیکنان با دسترسی به 3 Skill Tree منحصر به فرد می توانند سبک بازی خود را بسازند. البته هنوز اطلاعاتی درباره ی این Skillها نیامده است.

دشمنان به تعداد مشخصی محدود هستند، اما هرکدام آن ها چالشی سخت را عرضه می کنند. حتی استانداردترین دشمنان هم چالش خاص خودشان را دارند. مبارزات در Lords of the Fallen کمی سریع تر است و اندکی شناورتر از Dark Souls به نظر می رسد. Roll و Dudge کردن ضربات جزو بایدها می باشد، و می توان گفت که Parry هم در بازی وجود خواهد داشت، هرچند که هنوز تایید نشده است. براساس گفته های Gop، مرحله ای که 10 تا دشمن در آن قرار داشته باشد حدود 1 ساعت طول می کشد تا تمام شود!

بازی به chapterهای مختلفی تقسیم شده است که به دلیل وجود آیتم های مختلف، هر مرحله را می توان کند و کاو کرد. همچنین loot نقش مهمی را در بازی ایفا می کند به دلیل اینکه بازیکنان می توانند آیتم و اسلحه های خاصی را برای قوی کردن کاراکتر خود پیدا کنند. چنانچه آیتم یا چیزی را از دست داده اید، مرحله ها می توان دوباره برگشت و بازرسی کرد. بهترین مثال از بازی ای که چنین خصوصیاتی را در خود جای داده احتمالا Lord of the Rings: War in the North است. درحالیکه بازی یک Open World کامل نیست، اما شما می توانید به مکان های قبلی برگشته و آن ها را دوباره بازرسی کنید، چون آن ها همیشه پر از مکان های مخفی بودند.

 1371040338-e3-screen-02

Lords of the Fallen در سال 2014 برای پلتفرم های PC، Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.

10 نظر برای “Lords of the Fallen یک RPG نسل بعدی از تهیه کننده ی The Witcher

در صورتی که نظر شما به پست مربوط نیست لطفاً از صفحه تماس با من استفاده کنید.

برای اینکه بازی در حال انجامتان یا بازی مورد علاقه یتان در کنار نام و آواتار شما در قسمت نظرات نمایش داده شود، میتوانید وارد پروفایل خود شده و آن را اضافه کنید.

با کلیک روی هر یک از دکمه های زیر می توانید نظرات مربوط به گروه خاصی از کاربران را مخفی کنید. برای مثال روی دکمه کاربر تازه کار کلیک کنید تا تمام نظرات مربوط به همه کاربران تازه کار ناپدید شود. توجه داشته باشید که در این صورت جواب دیگر گروه ها به کامنت مربوطه هم ناپدید خواهند شد.

مدیریت سایت حـــــــــرفه ای کاربر فعال کاربر تازه کار
پنهان کردن / نمایش نظرات کاربران
  1. amir کاربر مهمان

    به نظر شبیه دارک سایدرس میاد با اون شمشیر های گندش!

  2. GHOST حـــــــــرفه ای mafia1

    نمیدونم چرا گیر دادن به این حیولاهای بد بخت:) یه هیرو میسازن بایه سری قدرت خارقالعاده بره به جنگ حیولا ها به جز god of war بقیه این بازیا به درد نمیخورن

  3. amir کاربر مهمان

    اون یارو آدمه حالا معلوم نیست اون غول گنده پشتش چی هست؟؟

  4. Desmond
    Desmond کاربر برتر

    آخ جون بالاخره PC PC PC

  5. PouryaKht کاربر برتر

    گرافیک تمیزی داره این طور نیست؟

    1. hossein code مدیریت سایت هیچی!

      بله. بازی نسل بعدی هست باید هم تمیز باشه!

      1. Desmond
        Desmond کاربر برتر

        به نظر من چون بازی نسل بعده ،بهتر بود که open world می بود.

  6. ASSASSIN تازه کار

    به نظر خوبه

  7. erfan game تازه کار dead space 2 _ red dead redemption_watch dogs
  8. GENERAL
    GENERAL تازه کار منتظر پی سی جدیدم هستم

    بازی خوبی بود و تونست قدرتمند عمل کنه ولی نتونست رقیب جدی ای به حساب بیاد و خیلی زود از رده خارج شد که شاید دلیلش ناهماهنگ بودن بخش های مختلف بازی بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *